Nem tárgyalt a mai közgyűlés a busztenderről, ahogyan az SZKT tervezett hét használt villamosáról és a plusz két új troliról sem.
|
A Tisza Volán által üzemeltetett 108 buszból mindössze
48 alacsonypadlós. A szerző felvétele. |
A városüzemeltetési és fejlesztési bizottság csütörtöki ülésén megszavazták: Nagy Sándor (Együtt Szeged Frakció) bizottsági alelnök kompromisszumos javaslatát viszik a pénteki közgyűlés elé, mely szerint a pályázat megengedi a szerződés két éves meghosszabbítását, ha a pályázó rögtön az elején a legmodernebb buszokat közlekedteti, illetve fél év haladékot is ad az új verzió az ellátás megkezdésére, de ez az átmeneti hónapokra drágítja a szolgáltatást. Az új pályázat szerint pályakezdők is indulhatnak, tehát nem kell referenciaként legalább 25 korábban üzemeltetett buszt és évi 300 milliós szolgáltatást felmutatni. A folyamatosan újuló járműpark helyett már az induláskor új buszokat vár, és az eredetiben foglaltak szerinti
3 külön pályázható vonalcsoport helyett már csak a teljes hálózatra lehet pályázni. Elbíráláskor 90 százalékban számít az ár és 5-5 százalékban a környezetvédelmi szempont, illetve az alacsonypadlós jármű. A pályázat beadási határideje április 22., az eredményhirdetés pedig június 16.
A
hét használt villamos beszerzése és a plusz
két új troli szóba sem került.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése