A szerző felvételei. |
A végállomásnál lévő tízemeletes házat képviselő Szabó Ferenc hozzátette: 3 óra 40 percet alszanak éjjelente, az utolsó és az első villamos között. 10, 5 és napközben 3-4 percenként csikorognak a villamosok. Látja, hogy a pályamunkások mindent megtesznek, hogy kenjék a vágányokat. Visszautalt az SZKT-igazgató a napilapnak adott korábbi nyilatkozatára, amikor azt mondta: a régebbi Tatra-k kerékprofiljuk miatt nem alkalmasak erre a vonalra, a csikorgás pedig a panelházak között akusztikai csapdába kerül. Azt kéri, járjanak pótlóbuszok a Tatrák helyett.
- Nem lehet kiváltani 8 csatolt Tatra szerelvényt, nincs annyi járművünk, hogy elvigyük a 8-szor 200 utast - reagált a Szegedi Közlekedési Kft. ügyvezetője a lapnak. Tóth István Tibor megjegyezte: a hajnali és éjszakai járatok buszos kiváltásáról az önkormányzat dönthet, ezt ott kell kérni. Akkor is kérdés, hogy ki tudnák-e szolgálni az igényeket, mert a hídi vásár miatt kieső trolikat pótló buszokat most készítik fel műszaki vizsgára.
SZKT-s pótlóbusz a Bertalan hídon a 2012-es hídi vásár alatt. |